onsdag 17 mars 2010

Inte för att jag vet om ni saknat mig överhuvudtaget, men jag ville bara meddela att jag lever. Jag har liksom inte haft tid att blogga under veckan. Har det inte varit det ena så har det varit det andra! Ni vet hur det kan vara ibland.

Även idag har dagen gått i ett rasande tempo! Men jag har fått lite vettigt gjort iaf. Började dagen med att slänga i en maskin med tvätt innan jag gick till gymmet och tränade. Idag hade jag med mig duschgrejer så jag kunde göra mig iordning där. Praktiskt. Sen var det hem för lunch, hänga tvätt, lägga i en ny tvätt och iväg på APT som gällde. Det tog två timmar. Sen gick jag upp på avdelningen och pratade en stund med de som jobbade innan jag begav mig hemåt igen.

När jag kom hem grejade jag lite i köket och så diskade jag. Precis när jag var klar ringde Robert och sa att han var på väg hit. Och han blev kvar hela kvällen. Vi har tagit oss en varsin drink och suttit i soffan och pratat. Jättemysigt! Och nu är klockan snart läggdags och jag har tyvärr inte hunnit göra det jag hade tänkt mig. Hade tänkt lägga in lite annonser på Tradera, jag hann inte lägga in alla sist.

Sen måste jag packa min resväska med kläder som ska hem till systeryster imorgon. Jag "flyttar" ju dit under tiden jag har praktik, och den börjar redan på måndag, men eftersom jag jobbar hela helgen hinner jag inte åka in med mina grejer då. Sen skulle jag behöva förbereda frulle och annat för imorgon också, jag ska nämligen jobba förmiddag. Men det får vi se om jag hinner och orkar ikväll. Just nu är resväskan prio 1. Fast jag skulle hellre sitta kvar framför datorn och läsa bloggar faktiskt.
Nu vet ni iallafall att jag inte slutat blogga helt. Jag har lovat Sara att lägga ut receptet på Ananaspajen så det ska jag försöka göra imorgon om tid finnes. Later.

0 kommentarer: