torsdag 18 mars 2010

Jag har jobbat idag. Det var inte alls med vakna ögon och pigga ben som jag rullade ur sängen imorse kan jag säga. Jag satt uppe halva natten och packade den där jäkla resväskan som jag skulle åka till syrran med. Eller ja, inte riktigt halva natten kanske men det blev ändå ganska sent. Och när klockan ringde var jag trött, tröttare, tröttast. Har gäspat hela dagen.

Mor hämtade mig efter jag slutade och så åkte vi hem till mig där hon terrade lite kläder och sånt som jag inte vill ha längre. Hon fick med sig lite saker hem. Sen tog vi en tipp förbi tippen på väg in till syrran för att lämna min väska. Sen hängde vi med syrran för att kolla om den där mattan som hon blivit lovad skulle komma denna vecka hade kommit. Det hade den inte, och syrran blev pissed. Åkte hem med henne igen och sen styrde jag och morsan kosan hemåt igen med massa kärleksballader spelandes i cdspelaren som vi skrålade med i. Det var riktigt trevligt.

Och så har jag mest försökt lägga in annonser hela kvällen. Nu vet jag inte riktigt vad som händer resten av kvällen. Trodde vi skulle kolla på Halv Åtta Hos Mig-avsnitten från veckan och käka frukt, men Jonas var sådär sugen. Så vi får se.
Kanske blir det sängen tidigt. Jobb väntar imorgon igen för min del.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Åkte du till tippen för att lämna väska ;P
Hör av dig när du är ledig så får du komma förbi å kika på lägenheten. Puss K