torsdag 11 mars 2010

Idag har jag känt mig ganska effektiv faktiskt. Fick iväg ett brev som jag borde ha skickat för lääängesen egentligen men som blivit bortglömt. Jag har även skickat in kursen till min lärare och fått snabbt svar tillbaka, jag behövde inte göra några kompletteringar! Sen har jag varit och tränat i ungefär 1,5 timme. När jag kom hem duschade jag och tog tag i torsdagsstädningen. Jag orkade dock inte helt klart så jag har toaletten kvar att städa imorgon när J är i skolan.

Sen skyndade jag mig ut fort som fan för att hinna ta en skön promenad innan solen gick ner. Det hann jag. Gick ganska långt faktiskt. Eller ja, det beror på vad man jämför med kanske, men jag tycker inte att det är överdrivet roligt att vara ute och gå ensam. Jag tröttnar liksom efter vägen. Men med musik i örat gick det finfint. Handlade på vägen hem och sen kom T med Partylite-grejerna som jag försökte dela upp i högar - vissa ska med till jobbet, andra hämtas här osv. Jonas började med maten under tiden och nu har vi haft en riktigt mysig kväll i soffan med mat och film! Ska nog snart krypa ner under duntäcket.

0 kommentarer: