onsdag 10 mars 2010

Det känns verkligen som om jag fått mycket gjort idag, trots att jag satt framför datorn och pluggade mellan klockan 9.00 och 16.00. Men som sagt, kursen är klar och genomläst och ska nu bara skickas in till Mrs Teacher. Det gör jag imorgon.

Jag har även varit iväg och tränat. Först sprang jag 2,5 km och körde lite mage innan det var dags att möta upp Annika och hoppa i plurret. Idag var det något fel på mina vader när jag sprang. De blev liksom hårda och jag fick värsta mjölksyran i dem och det kändes som att jag skulle få kramp närsomhelst. Jättejobbigt var det. Benen kändes tunga som blyklumpar och när jag sprungit klart min runda var jag hur svettig som helst! Well. Det var skönt ändå. Och vattengympan gillar jag också faktiskt. Kanske just för att den är så annorlunda mot de träningsformer som jag är van vid?

När jag kom hem slängde jag ihop lite majsplättar snabbt och lätt och nu sitter jag här med ögon som snart går i kors av trötthet. Det kommer inte dröja alltför länge innan jag stänger dem för dagen och går och lägger mig i sängen.
Imorgon har jag inga definitiva eller spikade planer förutom att jag ska träffa Robert och skicka in mitt arbete till läraren.

Förut när jag skulle kommentera en blogg så fick jag sånadär verifieringsord som man får ibland ni vet, Yummiest beer, det tyckte jag var roligt! Men så är jag ju ganska lättroad också.

4 kommentarer:

Titti sa...

Tjenare =) Jag kommer med lite grejer sen !!!!!

Det blir i eftermiddag när de andra barnen kan passa Freja, jag får inte med den STORA kartongen och kärran =)

Kram Titti

Malin sa...

Jag uppfattar inte din blogg som gnällande, kanske är det vi själva som känner det? Å andra sidan så har man ju bloggen lite för att ventilera och egentligen behöver ju ingen läsa? Hmm, tänk att man skriver det till andra meninte tänker så i sitt eget, hi hi... Är det en biverkning så är det ju svårt att bli av med det också... Smaskiga bilder precis som vanligt!! Kramiz m

Buzaan sa...

Hej.. Har glömt bort bloggen lite :)
Lite bloggtorka tror ja minsann.. Men snart kommer jag igång igen.. Roligt o se att folk frågar om man slutat blogga =)

Hoppas allt är bra med dej =)

Kram

Malin sa...

Visst är det så! Jag har fattat som om yrseln kom av de medicinerna du äter,m en de har kommit efter alltså... har du kollat blodtrycket? Majsplättarna såg supersmarriga ur, hur gör du dom och var hittar du alla recept??? Kramiz m