tisdag 9 mars 2010

Ungefär tio minuter efter att jag skrivit gårdagens sista blogginlägg var jag tvungen att kasta mig i säng. Jag började plötsligt må skitilla, blev yr, otroligt trött och mådde allmänt dåligt. Gick och skvätte mig lite i fejset, drog ett par varv med tandborsten, slet fram hinken och ställde bredvid sängen ifall jag skulle behöva spy och gick sen och la mig genast. Jag kände mig helt väck. Då var klockan ungefär 21.35. Jag kan definitivt inte minnas senaste gången jag la mig så tidigt, men jag mådde verkligen inge vidare och kände att jag var tvungen att lägga mig för att försöka sova bort det. Sov som en stock hela natten förutom att jag vaknade två gånger av att jag kände mig yr, men det gick över fort. Sov till klockan var strax innan 8.00. Då gick jag upp.

Åkte till G och N runt 9.00 för att gratulera lilla N som fyllt tre år nu i dagarna. Tiden går så fort! Jag missade ju det egentliga kalaset igår. Det passade så bra att mamma skulle in till stan idag så jag passade på att snika skjuts med henne. Mami och syrran kom och hämtade mig runt 12.00 och då åkte vi till IKEA en snabbis. Köpte värmeljus.
Annars idag har jag umgåtts med min kära syster stor del av dagen och grejat lite i köket.
Har varit på affären x 2 och har bland annat fyllt på frukskålen med lite fräscha frukter.

Idag har jag inte känt mig alls konstig som igår. Eller ja, lite småyr till och från har jag varit men inte överdrivet.
Imorgon ska jag eventuellt och träna. Och så ska jag försöka plugga om jag orkar. Måste få klart kursen! Tänkte faktiskt ta och kosta på mig en sovmorgon också.


Ananas, apelsin, passionsfrukt och avokado.


Köpte ett kilo avokado i nät och fick med en liten bebisavokado i påsen.

Tulpanerna fick sin plats på köksbordet.



0 kommentarer: