torsdag 9 juli 2009

Jag känner mig inte riktigt på topp. (Som vanligt nowadays)
Tror att det kan ha något att göra med att det är så mycket runtomkring mig hela tiden. Idag till exempel jobbade jag mellan 7.00 - 13.00 och gick sedan till lägenheten för att greja där tills klockan var 21.30. Det blir liksom lite för mycket. Jag känner mig helt färdig på kvällarna. Som om luften gått ur mig. Och lättstött/irriterad/ledsen är jag och kan börja gråta för vad som helst. Det är inte kul när det blir för mycket på en gång.

Jag tror att jag behöver lite andrum.Fet
Men just nu finns det inte tid till det. Inte alls. Nu är jag ledig imorgon och då ska vi in till stan en sväng och sedan tillbaka till lägenheten och greja. Sedan jobbar jag nio dagar. Ja, ni läste rätt. NIO dagar. Puh.

Idag har faktiskt rörgubben varit där och tittat på elementet. Han var jättesöt och såg ut som jultomten. Han låg där på golvet och skruvade och hummade. Till sist sa han att det behövdes bytas någon grej. Han skulle kolla om det fanns någon på lager annars måste de beställa. Hoppas han hör av sig imorgon igen och att han har saken hemma så vi kan få det åtgärdat så fort som möjligt. J A G V I L L F Å U P P T A P E T E R N A ! ! Och bli klar med alltihop någon gång. Jag vill börja möblera och inreda. Och liksom bo in mig. Men det lär inte hända anytime soon.

0 kommentarer: