lördag 11 juli 2009

Det är först nu framemot kvällen som regnet har avtagit något. Tacka fan för det.
Jobbandet har gått bra och vi har inte haft några större incidenter. När jag slutade kom underbara Jonas och hämtade mig och vi åkte till ICA för att handla lite grejer. Väl hemma gjorde vi iordning lite kvällstugg. Vi var båda hungriga, jag efter att ha jobbat hela kvällen och Jonas efter att ha varit i lägenheten och grejat sedan klockan två.

Vi gjorde skitgoda gourmettallrikar med vitlöksbaguette, kyckling&baconröra, oliver och brieost. Och såklart lite rödtjut till det. Ett glas bara idag. Jag ska ju faktiskt jobba imorgon bitti. Det smakade väldigt gott med goutmettallrik med massa plockmat och lite vin kan jag meddela! Vi lyxade till det rejält genom att äta jordgubbar till dessert. Jag älskar jordgubbar! Dessutom är det supernyttigt. Lite guldkant på vardagen piggar upp!

Men nu är det jag som ska sova. Ja, snart iallafall. Är jättetrött faktiskt. Och som sagt jobbar jag dag imorgon och efter det är det raka vägen till lägenheten som gäller.
Tack, snälla Jonas för att du har kört mig fram och tillbaka till jobbet idag och för att vi haft två mysig kvällar!
Godnatt, mina vänner.





2 kommentarer:

Mamma Dee sa...

Mmm va gott =) Jordgubbar är supergött =) Kramis

sanna sa...

Åh du är så duktig! *mmmm*