fredag 3 juli 2009

Sitter här och äter en persika som är så sur så den håller på att vrida huvudet av mig! Lite frulle innan halkis. Mor kommer strax och hämtar mig och kör dit mig. Det kommer nog att bli stressigt sen eftersom det håller på till ungefär halv tre, det kunde dra ut på tiden också sa de, och jag börjar jobba klockan tre och då ska jag först hinna hem och hämta matlådan. Men jag har sagt till på jobbet att jag kanske blir några minuter sen så de vet om det.
Allergin är skitjobbig idag! Hoppas jag slipper sitta och nysa i bilen sen. Vore inte så kul.
Lite pirrigt känns det nu!

Efter jobbet ska jag gå till nya lägenheten och möta upp Jonas som kommer att vara där och hålla på idag. Sedan ska vi åka hem och fixa något att äta. Kanske grillat? Vore skitgott. Det blir inget grejande på hela helgen där sen eftersom jag jobbar konstiga tider och Jonas lovat att hjälpa päronen att skrapa färg på huset. Men på måndag ska vi dit igen!

Nä, nu måste jag göra mig redo och kolla så jag får med mig allt jag behöver.

3 kommentarer:

Marie sa...

Lycka till :-)

Tessan sa...

Hoppas allt går bra =)

Sara sa...

hur gick de? :D dags för loppisrunda snart nu! du får avsätta en dag för mig ;) tänkte höra med farmor vart alla bra ställen finns, sånt vet hon ;) roadtrip blir de då! längtar redan! ta med oss fika och åka värmland runt ;) hörs babe! pussis