söndag 12 juli 2009

Nu har jag precis kommit ur duschen. Den var efterlängtad kan jag lova! Vi kom alldeles nyss hem från lägenheten där vi har varit och grejat hela långa dagen. Vi har börjat måla lite i vardagsrummet och Jonas har tagit bort väven där vi ska sätta upp en fondtapet. Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag men jag hoppas på att det snart blir ändring på det. Det måste det!

Imorgon jobbar jag till 13.30 sen ska jag och Jonas in till stan en sväng för att sedan återvända till lägenheten igen. Vi har dock kommit överens om att inte vara där riktigt lika länge imorgon. Det funkar inte att hålla på konstant från 6.30 på morgonen till 22.00 - 23.00 på kvällen. Det blir för mycket. Så imorgon blir det en tidig kväll och när vi kommer hem ska vi terra ett nytt recept som jag fått av A på jobbet. Shall be great!

Nu ska jag beställa en spikmatta till mor som fyller år på torsdag. :)

0 kommentarer: