onsdag 8 juli 2009

Jodå, skorna har skött sig exemplariskt. Sköna att gå i, även om jag har lite ont i fötterna nu. Det får man förvisso alltid från det där stället. Hårda golv kombinerat med att stå upp/gå fram och tillbaka hela tiden, sliter på de små stackars fossingarna.
Lite trött är jag nu efter arbetsdagen och alla andra fullsmäckade dagar. Aldrig får man liksom tid över till att bara stanna upp och andas. Tröttsamt.

Imorgon slutar jag redan klockan 13.00. Det ska bli underbart! Då styr jag kosan direkt till lägenheten där jag tänkte sysselsätta mig med att måla fönster igen. Jag lovar att jag ska lägga ut någon bild på hur långt vi kommit i renoveringen. Dock kan jag inte direkt säga att det syns några stora framsteg då vi mestadels har målat på samma ställe hela tiden flera gånger och fortfarande inte fått upp några tapeter. Men det kommer när rörmokaren varit där. Vilket verkar dröja. :(

Nu ska vi kolla lite på Sjukhuset innan läggdags. Natti.

0 kommentarer: