torsdag 23 juli 2009

Ja, på bilden längst upp ser ni vardagsrummet som vi tapetseat idag. Det syns inte så tydligt men jag ska ta en närbild på mönstret i tapeten någon dag. Det är iallafall beige botten med vita blomrankor. På den andra bilden kan ni se hur hallen blev efter tapetserandet. Nu ska det bara upp lite lister och skit där också.

Det som återstår nu är golv och tapeter i sovrummet, kakel i köket, byta bänkskiva i köket, och sen är det ju en ny spis, en tv och en annan mindre tvättmaskin som står på önskelistan. Vi har dock inte råd att köpa allt på en gång. Men nu känns det nästan som att jag ser ljuset i tunneln. Litegrann. Kanske blir det faktiskt klart någon gång!


8 kommentarer:

Malin sa...

Vad ljust och fint det blir!!snygga valv överallt också!Jobbigt nu. men härligt när det är klart! kramiz m

Sara sa...

jättefint smulan! imorrn ska jag packa och börja städa i nya lägenheten ;) får ta förfest hos mig och efterfest hos mig nästa utgång! men vart ska vi åka emellan? puss

Sara sa...

nej klart du inte ska flytta åt mig :D lika lite som jag kan hjälpa dig tyvärr! de tar vi nästa flytt ;) då förhoppningsvis till varsitt hus? bordet har jag inte monterat än men stolarna är jättesköna och jättefina :) supernöjd! men nu villjag att allt ska flyga in och hux flux vara klart, haha.. varför kan man inte trolla med knäna? puss

Mamma Dee sa...

Jättefint =) Kul o greja! Kram

Gaby sa...

va nice! tror minsann att du kommit in i en blommig period :) ska bli kul å se när de e färdigt. ha de bra gumman! puss

Annika A sa...

Lycka till med nya lägenheten! Vad fint ni får det. Gillar valven, det blir så mysigt!

Malin sa...

Ingen fara...jag har beställt fint väder!! Kramiz M

Anonym sa...

Va fint Milla! /Katrin