fredag 17 juli 2009

Jäklar vad skönt jag har sovit inatt! Lite sömn brukar göra susen. Nu känner jag mig relativt pigg faktiskt.
Syrran kom hit en sväng runt halv tolv och vi satt mest ute på min balkong och pratade om allt möjligt. Trevligt! Jag har försökt få undan lite disk här hemma under förmiddagen, samt vattnat mina stackars blommor. Vi är ju i stort sett bara här när vi lagar mat/ äter, och sover så det ser ut som FAN. Men nu försvann lite disk från diskbänken iallafall. Alltid något.

Idag jobbar jag min SJUNDE dag i sträck. Jag har alltså TRE arbetsdagar kvar om man räknar med kvällen idag. Det ska bli helt underbart att vara ledig i två dagar sen. Förresten Sara, skulle vi på någon roadtrip i början av veckan? :)

Nu sitter jag här och äter lite sallad. Men jag ser att klockan börjar dra iväg så det är bäst att jag går och gör mig iordning.

2 kommentarer:

Sara sa...

SJÄLVKLART ska vi det :D

K sa...

Men du är ju go du...tusen tack för kommentaren - vad SNÄLL du är!! Hoppas dina ledighetsdagar blir toppenbra, med roadtrip och allt. Stor kraaaam!!!!!!!!!!!!! Blev jätteglad. :)