lördag 4 juli 2009

Då ska jag strax bege mig mot jobbet igen då. Tänkte åka tidigt idag för vi ska förbi lägenheten först och kolla lite. Dessutom ligger min handväska där så det är bäst att jag hämtar den. Jonas ska in till stan idag. Han ska till Stuvbutiken. (IGEN) Jag fattar inte att vi ska behöva åka dit och handla precis hela tiden! Senare ska han på inflyttningsfest hos sin brorsa plus fruga i Skoghall.

Vi måste plocka bort elementen i hallen för att kunna tapetsera bakom och Jonas försökte sig på det igår, vilket resulterade i att det rann ut lite vatten. Han ska därför ringa till nån snubbe och höra hur han ska gå vidare. Kanske bäst att en fackman sköter det. Tråkigt, för jag vill få upp de där jäkla tapeterna i hallen någon gång! Annars inget nytt. Imorgon jobbar jag en riktigt hemsk tur, 7.00 - 17.00.

0 kommentarer: