måndag 27 juli 2009

Idag har det varit fullt upp på jobbet. Inte ens rast har vi hunnit med. Det är lite trist faktiskt. Menmen. Så kan det vara ibland. Ryggen gör fortfarande ont. Har väl förmodligen gjort något konstigt lyft eller så på jobbet.

Imorgon är det upp tidigt igen som gäller. Jag jobbar till 14.00 och sen kommer Jonas och hämtar upp mig och så ska vi åka till stan och handla lite saker till lägenheten. Efter det tänkte jag nog försöka packa lite mer grejer här hemma. Det börjar liksom dra ihop sig nu.

4 kommentarer:

Malin sa...

åh, den där beskrivningen lät nästan vackrare än grebbestad själv... var försiktig med ryggen, och är det en händelse på jobbet, glöm inte att skriva en rapport så du får det dokumenterat... kan du behöva en vacker dag! Kramiz M

Mia sa...

Tjo!
Stressa inte ihjäl er nu!
När är det ni flyttar?
Jag måste få komma & kika nån dag, det kommer bli såå fint! :-)
Bara att hojta om ni vill ha hjälp med nåt!
Vi måste ses snart alltså!
Saknar dej!
Puss!

K sa...

När man försöker bli med bebis är det förstås det ENDA man kan tänka på..inte lätt att "tänka på annat" etc som alla säger åt en. :( Kommer ihåg när vi skulle...försöka tillverka (hehe) Arvid, jag tänkte på bebis dygnet runt.
Ett litet tips är kanske att hitta nåt roligt att göra, för då flyttas nog tankarna automatiskt tror jag. Inte lätt, det vet jag, men kanske. Kan vara småsaker, typ nån fritidssysselsättning ( och där lät jag som 100 år... ), en resa ( inte lätt som sagt ), skola, nytt jobb, husdjur.. Jag vet inte. Jag håller tummarna för dig, åå!!! Hoppashoppashoppas!!!!! Många kramar, skönt med ledighet snart.

Pearldrop sa...

... ja jag älskar de där kronorna jag med, såå vackra! har du nån bild på dina?