lördag 25 juli 2009

TACK för alla schyssta kommentarer! :)
Ja, det är nog som Gaby sa att jag kommit in i en blommig period. Nu blir det dock inga mer blommor.

Idag har jag jobbat delad tur. Sådär kul. Har varit som en slickad katt när jag cyklat fram och tillbaka. Är så trött på vädret nu alltså. Vill ju ha sol! Mamma som befinner sig i Grebbestad i nuläget, hade haft sol idag. Hon låg ute på en filt och läste när jag pratade med henne förut. Hon hade t.o.m BADAT. Känns helt ofattbart.

Imorgon jobbar jag till 16.00 och sedan ska jag träffa en gammal arbetskamrat som bor i Hudiksvall nowadays. Hon är här på besök hos sin pojkvän och vi ska klämma in ett möte mitt i all stress. Ska bli skitkul!

Anledningen till att jag inte skrev något igårkväll var att vi kom hem från lägenheten ganska sent och då var det dags att fixa käk, sen tittade vi lite på en film, men när klockan var strax efter 22.00 var jag jättetrött och kände mig konstig överlag sådär så jag gick och lade mig.

Jag har haft över 10 000 besökare på bloggen nu. Sweet. :D

0 kommentarer: