lördag 18 juli 2009

Igår när jag kom hem från jobbet hade Jonas gjort pannkakstårta. Skitgulligt. Och fin var den också. Sedan började vi tjafsa och på grund av vårt gräl så kunde inte jag njuta av den. En gaffel åt jag. Sedan var det stopp. Surt var det. Men fin var den. Och verkligen jättegulligt gjort av honom.

Jag köpte två nya stora tekoppar häromveckan. Så himla mysiga. Tänk er att sitta hopkrupen i soffan under en varm filt, lite tända ljus, tekoppen på bordet och en bok i knäet. Lovely! Ja, i höst alltså.

4 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

Hej Millan....måste vara skit tungt att behöva jobba så mycke + allt annat som du har vid sidan om...lägenhet,skolan,flytt,städ,packning....usch jag mår dåligt bara av att tänka på de =/ hoppas värkligen ni blir klara snart...behöver ni hjälp är de bara att säja till jag kan inte tapetsera men jag kan städa,packa,bära typ allt annat kan jag =)....de är absolute inga problem så lova att säja till....vill också bara skriva att jag tycker de är skit kul att jobba med dig....du är värkligen super duktig som orkar med så mycke som du gör just nu....hade så bra så syns vi till veckan efter dina 2 dagars jobb....jag jobbade 3 dagar nu och är ledig idag sen jobbar jag 7 dagar igen =).....så vi syns nog någon dag
hade så bra nu och försök och inte tänk så mycke på vad din kära sambo sa....kram på dig/er

Joh@nn@:s sa...

hehe skrev fel...ska ju vara 2 dagars ledighet som du förtjänar =)....

Jennie sa...

Hang in there! Flytt och renovering brukar vara grund för gräl och just nu gör ni båda. Det är bara två veckor kvar sen får ni njuta av ett vackert hem och förhoppningsvis så glömmer ni vad ni grälat om. Säg till om du vill ha hjälp med något. Jag säger som Johanna: Jag kan inte tapetsera men annars kan jag det mesta. Jag är en jävel med rollern om jag får säga det själv :)
Bit ihop bara så kommer det att ordna sig. Jag vet att du är intill döden trött nu, men det är inte mycket kvar. Hör av dig om du vill ha hjälp, eller bara prata. Puss

Jenny sa...

Ser riktigt mumsigt ut! Den som ändå hade sån kock =P.

Ja köpte precis likadana tekoppar, hur snygga som helst och dyra var de inte heller =)

Hoppas allt är bra

Kram