torsdag 23 juli 2009

Jaha. Då var man hemkommen från lägenheten då. Det är ett jävla grejande hela tiden.
Idag har jag och Jonas faktiskt nästan tapetserat klart i vardagsrummet. Helt själva! Dock hade vi inget bra ljus men jag hoppas det blir fint.

Jag har precis kommit ur en varm dusch och sitter nu här i min rosa fleecemorgonrock och fryser. Man ska väl inte behöva ha fleecemorgonrock i slutet av juli?! Jag har frusit hela kvällen. Är lite orolig för att jag håller på att bli sjuk. Det har jag ABSOLUT INTE TID MED!
Jag huttrade och frös så jag hackade tänder förut när jag cyklade hem i Fetdetta skitväder. Är så trött på regn och rusk just nu alltså. Det kändes faktiskt som höst ute och när jag kollade temperaturen så var det bara 13 grader. Fy sjutton.

Tänkte kasta i mig lite käk nu, är hungrig som en orm!
Bild på lägenhetsgrejande kommer nog om en stund.

0 kommentarer: