fredag 31 juli 2009

Imorse vaknade jag först strax innan sextiden. kände mig lite konstig men somnade om. Sen vaknade jag vid 8.30 och mådde skitilla. Jag var yr också. Usch vad konstig jag kände mig. Sådär som jag har gjort till och från de senaste två månaderna. Den senaste tiden har jag förvisso inte känt nånting nästan så jag trodde det var borta, men det var det tydligen inte. Fy fan. Jonas kom in med ett par skorpor och ett glas vatten till mig i sängen och efter att ha legat där i en och en halv timme och sedan knaprat i mig dem så kände jag mig lite bättre.

Idag har snälla mor varit här nästan hela dagen och hjälpt mig att greja. Vi har tömt nästan alla skåp i köket. Mamma skrek nästan rakt ut när hon öppnade skafferiet. Hon tycker att vi har så jävla mycket grejer. Jag inser att vi faktiskt har det också. Det är sjukt mycket. Mamma sa att vi förmodligen har mer än hon har i huset. Haha. Skulle inte bli förvånad om det är så faktiskt. Fan vet var vi ska göra av alla grejer alltså. Just nu känner jag definitivt inte för att börja ta tag i röran och packa upp allt skit igen. För det är grejer ÖVERALLT! Och vi har inte ens börjat tömma förrådet än.




0 kommentarer: