söndag 12 juli 2009

Är hemma för att stoppa i mig lite mat. Jag slutade klockan två och stod precis i startgroparna för att bege mig mot lägenheten där Jonas befann sig, när han ringde och meddelade att han var hungrig och tänkte åka hem och äta. Jag kände att jag också var hungrig. And here we are now.

Nu var den här jobbhelgen slut. Tacka fan för det. Den avdelningen jag varit på i helgen är jävligt tung! Både fysiskt och psykiskt. Jag har ont i axlar och rygg nu. Imorgon ska jag tillbaka till min vanliga avdelning. Skönt det.
Idag var det en mycket dement dam som klappade mig på kinden, log mot mig och sa: "Åh, vad fin du är. Ditt ansikte är som silver." Hihi. Det tyckte jag var skitgulligt!

Nu är det dags för födointag och sedan ska vi till lägenheten och greja lite.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Det var verkligen jättegulligt =)

Marie sa...

Ja det var en fin komplimang :)

Jag ska försöka slappna av så gott jag kan i morgon. Det går nog bra bara vi kommer i väg. Och visst ska jag hälsa från dig :-)