fredag 11 december 2009

Idag har det varit fullt upp hela dagen faktiskt. Först jobb mellan 7.00 - 22.00 sen direkt hem och möta upp mor för en tripp till Ö&B och lite fredagshandling på byn, det vill säga; affären, bolaget, fiskbilen. Köpte bland annat tre vita hyacinter som jag väntar på ska slå ut så det doftar sådär ljuvligt i hela lägenheten. Efter detta var det bara att stressa hem för att byta om och sedan åka och boxas med Rebecca. Kul att träffa henne igen, hon och familjen har ju varit en vecka i Egypten på semester.

Efter träningen var det dags att tvaga kroppen och sedan sätta igång med middagen. Det blev hemmagjord fiskgratäng med tomat och spenat. Och så blev det såklart Idolfinaltittande. Vi lyxade till det med lite mörk choklad och rött vin. Erik vann ju, precis som jag hade trott och hoppats på ända sedan det första programmet. Han är grymt duktig. Vilken jävla pipa han har! Jag är imponerad som fan. Fast han har ju varit genomgående duktig hela tiden. Calle har utvecklats nåt otroligt måste jag säga!
Tyckte ni att rätt person vann?



Nu är jag skittrött. Ögonen går nästan i kors på mig. Jonas är hos Lina och Larsa en sväng men jag orkade inte följa med. Skulle nog somna då. Det där med för lite sömn på nätterna börjar verkligen ta ut sin rätt. :( Imorgon ska jag plugga lite. Sen får vi se om jag gör något annat vettigt. Jag är iallafall äntligen LEDIG för första lördagen på sex helger. Inte illa. Ska försöka njuta av det. Naturligtvis är det just den lördagen som Jonas ska ut med sin klass. Typiskt.

Nä, nu ska jag snart gå och lägga mig. Kommer slockna direkt.

0 kommentarer: