tisdag 29 december 2009

Jag har skrapat upp min arma kropp från soffan, där jag tillbringat ungefär tre timmar i horisontalläge. Jisses vad trött jag är! Det lär nog inte dröja jättelänge innan jag lägger mig för natten. En dag kvar med jobb sen är jag ledig i två dagar. Rena lyxen just nu.

Jag sitter och väntar på att min käre sambo ska dyka upp, han har varit hos La Familia inne i stan på deras årliga fotoatävling som familjen har varje år. Tänkte att vi kanske skulle slänga in några bananer med choklad på i ugnen, för bananerna börjar bli lite sådär lagom brunaktiga och då är de inte goda längre om man inte äter dem varma tycker jag.

Jag har egentligen inget viktigt att förtälja. Har bara jobbat, pratat i tellen och sovit idag typ. Imorgon är det sovmorgon som gäller. Nice. Ska verkligen försöka göra klart den där kursen ordentligt också så jag kan skicka in den. Skulle ha gjort det förut men jag var så trött att ögonen gick i kors på mig och jag hade inget annat val än att lägga mig ned.

Det är så jävla kallt ute! Och inne också för den delen. Jag tycker inte om det. Nu är det -18 grader. Lite för kallt för min smak om man säger så. Jag skulle inte ha något emot att befinna mig på sydligare breddgrader nu faktiskt.

0 kommentarer: