måndag 28 december 2009

Jag och Annika har slitit ont på jobbet idag. Nu är jag trött. Som vanligt. TVÅ dagar kvar, sen är jag LEDIG i två hela dagar. Det ska bli så jävla skönt. På onsdag har jag jobbat 13 dagar i sträck. Det börjar kännas i kroppen. Tänkte krypa ned i sängen snart faktiskt. Tidig uppstigning imorgon.

Jag hoppas jag får tillfälle någon gång under dagen imorgon att göra klart min källhänvisning och rätta stavfel och sånt i Sjukvårdskursen så att jag kan skicka in den för bedömning sen. Vore skönt att få det ur världen. Jag har inte riktigt haft tid trots att jag gjorde klart den innan jul. Jobbet har tagit den mesta tiden. Jobb, sömn och diverse sjukdomar och konstiga åkommor.

Tänkte eventuellt smita en timme tidigare från jobbet imorgon om det går. Har ju några timmar för mycket så det gör inget om jag plockar bort lite.

0 kommentarer: