söndag 13 december 2009

Trött är jag. Sov dåligt inatt igen. Ögonlocken är tunga som blyklumpar på mig. Skitjobbigt det där med att inte kunna sova ordentligt. Vaknade och hade lite småont i halsen och har haft det hela dagen. Jobbandet har gått bra men det är inte roligt att jobba ända till klockan 17.00 på eftermiddagen. Det känns som om man varit på jobbet precis hela dagen!

Tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll så jag orkar upp i någorlunda rimlig tid imorgon. Om jag orkar och halsen känns okej ska jag träna på morgonkvisten, sen ska jag och mor in till stan en kortis för att göra några ärenden samt hämta upp morfar på sjukhuset och köra hem honom. På kvällen vankas det julfest med jobbet. Kommer nog bli jättetrevligt tror jag med massa trevliga människor, mat och julklappsutbyte. :)
Med tanke på det späckade schemat imorgon kommer måndagen att gå jävligt snabbt.

Idag har jag inte tänkt att göra så mycket mer än att laga mat faktiskt. Energin är någon annanstans än här hos mig. Det blir fläskfilégryta med pasta till middag.

Gud vad jag längtar tills jag får gå och lägga mig.

0 kommentarer: