lördag 19 december 2009

Ja. Vad ska man skriva? I´ts been a long day. Och imorgon väntar ännu en. Det ska bli så skönt när allt lugnar ned sig lite! Det har varit, och är fortfarande, jävligt mycket nu. Hoppas på att vara frisk i halsen på måndag så jag kan träna efter jobbet.
Idag har jag haft svårt att andas ordentligt. Det är djupandningen som känns jobbig. Det är läskigt. Hoppas det går över snart.
Jävlar i min lilla låda! Nu snöar det igen ser jag!

Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Ännu en delad tur imorgon väntar, detta följt av ytterligare två tidiga mornar på måndag och tisdag. Jag behöver sömn för att orka. Jag har dock en hemsk förmåga att bara sova mellan fyra och fem timmar när jag ska upp och jobba förmiddag. Det är lite för lite det.

2 kommentarer:

Hanna med magen sa...

Ja precis man får ju se det så :D. Men det är sjukt jobbigt att ha så ont, när det ändå inte är på gån :/.
Du jobbar och står i som vanligt med andra ord :D.
Är du på alla avd eller ?

Malin sa...

Tack det är gott också vill jag lova!! Förstår att det är tufft just nu, så ta vara på dina stunder för ro och vila, lägg inte på dig några onödiga måsten om det går!! Du kommer attt klara detta också, så din tid kommer, på alla plan!! Men ingen träning om du är förkyld väl? Kramiz m