tisdag 8 december 2009

Dagen i korthet:

♥ Sovmorgon tillsammans med Jonas.
♥ Träffade Katrin och drack te, diskuterade livet, delade ut födelsedagspresent samt vinkade hej då för nu drar hon till Indien en månad. Måttligt avis är jag!
♥ Tog en promenad med syrran till affären där vi köpte en jättefin blombukett till vår underbara mamma för att hon är så fantastisk. Mamma kom över till syrran och vi hängde ett tag.
♥ Snikade skjuts med mamma till gymmet. Tränade i två timmar. Sprang 3,6 km, körde sen en halvtimme crosstraining samt lite mage.
♥ Duschade och käkade kvällsmat.
PLUGGADE.
♥ Tv-paus för att se på Desperate Housewives och Hell´s Kitchen.
♥ Pluggade lite till.
♥ Bloggade.

Nu är jag skittrött. Tänkte försöka att inte sova bort hela dagen imorgon. Skulle verkligen behöva plugga lite på förmiddagen innan det är dags för ett kvällspass på jobbet. Herregud vad det ska bli skönt när det är ÖVER. Det är fan jobbigt att kombinera skola och jobb. En och en halv kurs kvar nu + praktiken. Sweet.

Jag har deppat lite för den där ullaredsresan som inte blev av idag också och suckande tittat på Jonas med stora hundögon och sagt: Ja, nu skulle jag förmodligen ha varit på herravdelningen och botaniserat bland alla kläder. Om jag hade varit på Gekås idag. Han har tyckt synd om mig.

Tänkte läsa lite bloggar innan jag intar sängen för kvällen. G´nite.

1 kommentarer:

Malin sa...

åh, vad kul att du gillar dom!! Är så himla roligt att sitta och pyssla också, rena terapin. Idag har det inte blivit många knop dessvärre, har sovit bort dagen och nästan all huvudvärk dom jag aknade med i natt.... Synd med Ullaredsresan, visst är det så, man behäver verklgien komma från allt ibland,kramiz m