tisdag 15 december 2009

Ni har blivit dåliga på att kommentera tycker jag.
Well. Jag lever ännu iallafall. Satt med en tablett i handen i säkert tio minuter i söndags kväll och hade ångest över att behöva ta den. Jag grät till och med. Så hemskt kändes det. Det är inte sunt att ha sån ångest över att ta en tablett.
Idag har jag iallafall ringt och fått en telefontid med min läkare. På fredag ringer han mig. Vet inte riktigt vad jag ska säga men det löser sig. Vill helst ha en annan medicin om det finns någon liknande som inte är lika farlig för hjärtat.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Var ute och gick en sväng i skogen förut. Det var snöigt och fint. Och lite jobbigt att gå i. Men skönt med frisk luft. Skulle ha varit och tränat imorse men den där jävla halsen är fortfarande inte bra. Mor var här och hälsade på en sväng också. Och så har jag plockat lite i mina kläder och hängt in en del i garderoben. Annars har det varit soft idag. Tänkte försöka plugga lite snart. Är inte sugen faktisk. Jag är alldeles för trött för att pljugga egentligen, men vad gör man? Jag måste ju.

Igår var ju jag på julfest med jobbet också. Det var nice! Kanske lägger upp några bilder sen.
Skriver mer senare.
Ciao.

0 kommentarer: