tisdag 15 december 2009

Här kommer lite bilder från min vintriga promenad i snön tidigare idag.

Kolla in vilket tjockt lager med snö som lagt sig på grenen.


Värsta vinterlandskapet.

En krokig trädgren.

En spade stötte jag på också. Den bara stod där och väntade på att bli använd.

Några envisa blad har lyckats hänga kvar.

Termobyxor måste man ha när man är på vinterpromenad i skogen.


Jag känner mig sjuk. Jättesjuk. Orkeslös, illamående, ont i halsen och fryser. Fy fan. Skulle vilja gå och lägga mig och sova faktiskt. Men jag måste ju se finalen i Hell´s Kitchen. Och det börjar inte förrän klockan TIO!
Hoppas jag känner mig bättre imorgon, jag har ju värsta långdagen på jobbet. 7.00 - 15.30. Det är jobbigt att arbeta om man inte känner sig bra.


4 kommentarer:

Marie sa...

Fina vinterbilder :-) och köket ser jättefint och hemtrevligt ut :-)

Folk är dåliga på att kommentera hos mig med. Men å andra sidan har jag fått höra från två håll att jag bara är negativ och gnällig i min blogg så det kanske är lika bra att jag inte får så många :p Är inte så lätt (eller roligt just nu) att skriva faktiskt.

Hoppas det kommer en ljusning med dina medicinska problem och att du mår bättre snart :-)

Marie sa...

Ja precis, vill de ha en lättsammare blogg kan de ju leta upp en sån då.

Lycka till (igen) med studierna också :-)

Zandra sa...

Hej Milla! Ursäkta om jag är dålig på att svara! Jag är fortfarande på Medicinsk Grundkurs, vi har ju inte varit annat än sjuka så då halkar man efter!=( Får hoppas jag lyckas få den klar innan 2010 =) Jag ska ut på praktik nu efter jul ska va På Åshammar! Känns lite blandat! Hoppas allt är bra med dej? Har totalt missat o hänga med i din blogg =( Ska skärpa mig =) Kram

Titti sa...

Vilka mysiga bilder !!!!
Visst är han duktig min lilla pappa =) Jag är såååå nöjd....

Hoppas du känner dig piggare. Kram Titti