torsdag 28 oktober 2010

Ursäkta mig så hemskt mycket för att jag inte har hört av mig på hela dagen. Jag har helt enkelt inte haft tid!

Såhär har min dag sett ut: Jobbade till klockan 16.00, sen hem och hämtade plånkan för att bajka (cykla alltså) vidare till affären för att handla lite frukt och annat smått och gott. När jag kom hem ringde mamma så jag blev kvar i telefonen med henne ganska länge, samtidigt som jag plockade undan lite, bäddade sängen och lagade mat med en hand.

Sen kom jag på att jag glömt ringa syrran, (Jaja, jag erkänner. Hon skickade ett sms och frågade om jag glömt att jag skulle ringa, vilket jag faktiskt hade gjort.) så jag ringde henne medan jag tryckte i mig lite mat. Det plingplongade i mobilen och det var Rebecca som berättade att hon var på väg hit för lite samkväm. Vi har suttit och druckit te och snackat om allt och lite till i soffan här och myst med levande ljus. Vips var klockan nästan 20.30 och Rebecca var tvungen att bege sig hemåt. J ringde strax därefter och here we are now. Ni förstår att det varit fullt upp va?

Fler recept inför helgen mottages gärna! Än så länge lutar det åt fisksoppa alternativt fläskfilé med gorgonzolasås.

Budskapsbild från Google.

0 kommentarer: