onsdag 20 oktober 2010

När jag var hos J i Örebro under helgen tände jag alla ljuslyktor och värmeljus jag kunde hitta därinne för att mysa till det lite. Hittade en ljuslykta som skulle kunna vara bland det fulaste jag sett i ljuslyktsväg.

Jag skrattade rått och påtalade detta för J, som genast intog försvarsposition och försvarade sina husvärdar och deras smak och tyckte att jag var "taskig".
"Jojo. Det finns ju en anledning till att de ställt ut den i rummet i garaget då va, (där J bor och de slipper se den) och inte har den hemma i sitt egna lilla vardagsrum" kontrade jag.

Oavsett anledning så är den inte fin alltså.



2 kommentarer:

K sa...

Näää...den var verkligen inte snygg. Hilfe!!! :D

Rebecca sa...

hiihi =)

Ja vi flyttar ju 1 december, så vi kommer ju inte hinna med ett nytt försök ifall de skull behövas, så då e nog skönt med flytt och allt som behövs göras =)

När skall ni in igen? el väntar ni på provsvar?