lördag 30 oktober 2010

Jag vaknade första gången runt 06.30 av att jag var kissnödig. Innan det hade jag inte vaknat en enda gång! Somnade om direkt och sov sedan till strax efter 09.00. Låg kvar och blundande lite till och somnade om IGEN och sov till 10.20 ungefär. Vilken LYCKA!
Kanske sov jag bra för att J låg bredvid, vad vet jag? Känns skönt iallafall. Jag behövde det.

Vet ni vad jag ska göra ikväll då? Jag ska träffa brudarna i stan. Det blir crazy party! Yes, jag ska ut och festa vettni. Det händer inte särskilt ofta. Mycket för att jag inte finner det särskilt intressant längre (hade min festperiod när jag bodde i Göteborg och gick ut typ onsdag till lördag i stort sett varje vecka. Man kan bli lite mätt på det då. Jag växte upp liksom. Hehe.) men ibland kan det dock vara kul att gå ut med girlsen, ta några drinkar (öl) och dansa som fan.

Men det där med crazy party var nog en överdrift. Iallafall för min del. Jag ska ta det lugnt. Jag har en förmåga att alltid bli så bakis nowadays och det är ju inte sådär jättekul. Jag har förlorat min mojo. Men kul ska det bli!

Nu har jag lite att fixa med här. Kanske skriver en snutt innan jag åker annars hörs vi förmodligen imorgon.


Höhö. Yeah right. Those days are gone. Long gone.

3 kommentarer:

marie sa...

rocka som om du vore på sticky milla... ;)

Zandra sa...

Hej! Ja den är fin bara vi får en ny utan repor mm =) Jag köpte inte så mycket var så besviken =( Gick knappt att gå folk var som tokiga =( Skulle gärna vilja åka dit igen men med bussresa el ett gäng tjejer =) Ha en trevlig kväll! Kramis

Malla sa...

Hoppas du får en fantastik kväll! :D