torsdag 14 oktober 2010

Jag har legat i soffan ända till nu. Jag har inte sovit hela tiden men nästan. Tror ni jag blev något piggare? NÄ! Istället är jag lika trött som innan jag lade mig, om inte ännu tröttare.

Tog upp en kycklingfilé tidigare som jag ska tillreda nu. Måste få i mig lite ordentlig mat. Sen ska jag lägga mig och sova för natten tror jag. Vet inte vad det är med mig?

Har inte förberett något mer inför min minitripp imorgon, så just nu är jag jävligt glad över att jag började packa ned kläder tidigare i veckan. Får väl gå upp lite tidigare imorgon istället så jag hinner med det jag ska. Bloggar kanske en sväng imorgon innan avresa om tid finnes, annars kanske jag lånar J:s dator en sväng under helgen.

Om inte, får ni ha en trevlig helg! Så hörs vi när jag kommit hem.

2 kommentarer:

Malla sa...

ja, det är inte bara tidigt - det är megatidigt!usch, jag vill inte ha vinter än, höst OK, men INTE snö!Nä, jag hoppas det kommer lite värme plötsligt så vi får 4 veckor till med härlig höst :)

Marie sa...

Trevlig helg till dig med :)