lördag 30 oktober 2010

Nu har J kommit hem till mig! Vi har ätit god mat och kollat på The Office. Till middag blev det smördegsinbakad fläskfilé med vitlök & örter, gorgonzolasås och pressad potatis. Terrade ett nytt vin också. Ecologica. Vi har bara testat det vita förut. Skitgott var det alltihop - både mat och vin!

Rätt person åkte ur Idol. Blev lite nervös där för att Geir skulle ryka! Han är ju skitduktig. Jag gillar verkligen honom. Inte bara för att han är duktig, utan nästan ännu mer för att han verkar vara en så otroligt snäll och ödmjuk person.

Nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen gå och lägga mig. Är sinnesjukt trött. G´night.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Härligt, planera och slippa oron för pengar ett tag fram över iaf :). Bra jobbat!

Ja, va ska man säga om vårdcentralerna, får väl skylla på slrav eller nåt.. Som vanligt ska man avvakta och kontakta dom senare om det håller i sig..

Sista (gällde en anna grej då) så avvakta vi i 4 veckor sen gick det över, tror det är de dom hoppas på :P. Fast jag vill jue veta varför det blir så, men det är det ingen som förstår..

Ne nu ska jag hoppa i säng.

Ni får ha en trevlig och mysig helg!

kram

Malla sa...

Oj så gott det såg ut!
Håller med, rätt person åkte!

Anonym sa...

Godmorgon
Vilka söta och ljuvliga ljuslycktor!

Rätt person åkte ut!

Marie sa...

Mm jag hoppas också han blir frisk snart, inte kul när han är dålig.

Ja, jag tror de var och lämnade av farfar i tisdags den här veckan. Det går inte att missa min pappa. Han är stor och tjock har mustasch och kritvitt kortsnaggat hår :p

Anonym sa...

Jo det är nog så :) men det ser gott ut!

Jag gjorde eget vitlökssmör - 100 g margarin, 2 vitlöksklyftor och persilja & sen tog jag så mkt jag ville ha på baguetter jag köpt och delat :P MUMS!

Kram Lisa (lising)

Anonym sa...

Det där såg gott ut!
Kikar in via Monstermalla och lämnar ett litet avtryck.

Dom där lyktorna du har på bordet var så fina!

Titti sa...

självklart syr jag på beställning =)
Om det är några andra färger du vill ha och så =)

Ha en underbar helg!!!

Ps fredagen den 12 november är det tjejfest på Gruvan... flera homepartyförsäljare kommer vara där med inredning, smink, smycken mm, modevisning från Erixon mm mm
Detta kostar 50 kr och då bjuder vi på dryck och snacks ;) Föranmälan krävs ..Ta med dig några väninnor och kom vettja!!

Kram kram