fredag 15 oktober 2010

Sitter just nu inne i J:s lilla krypin och myser. Det är verkligen supermysigt här och jag ska försöka komma ihåg att ta lite bilder senare. J är i duschen så jag passar på att uppdatera lite i bloggen.

Direkt när jag hade anlänt till stan gick vi och käkade lunch på Paco´s. Det blev tortellini med parmesan, någon slags hemmagjord variant av pesto och grillad kyckling till. Supersmarrigt! Sen gick vi ett snabbt varv på stan för att försöka lokalisera Systembolaget. Lite vin och några öl inhandlades. Efter en snabb sväng in på Willys är vi då alltså hemma igen.

Ikväll blir det pizza, rödvin, mörk choklad och Idol. Och självklart massa mys med J! ♥


Lurren.

2 kommentarer:

K sa...

Mys på bara. Hä hä hä.

Jenny sa...

Ser riktigt smarrigt ut, har du några bar vintips? Jag köper alltid samma och provar aldrig nåt nytt :/.
Håller på att läsa ikapp om du undrar varför jag kommenterar "så här långt bak" :P.

Jo föresten, ett julklappstips kan vara lite olika kaffe'n från Aromia.se, vi har en kaffe och kakälskare i släkten så han ska få lite hembakt i söta burkar och olika kaffesorter.. jaja du kan jue kika iaf, de har även andra saker..

Kram