söndag 17 oktober 2010

Nu är jag tillbaka hemma. Det kändes tomt att komma hem och inte J var här.
Vi har haft en helt fantastisk helg tillsammans och jag känner mig alldeles nykär.♥ Hihi.

Kameran blev kvar i Örebro, men jag hoppas J kan skicka över lite bilder a.s.a.p så att jag kan uppdatera lite mer om helgen och även visa några bilder.

Känner mig sliten. Det har varit en ganska intensiv helg. Även fast vi inte gjort sådär väldigt mycket så har vi varit ute mycket och traskat och all frisk luft och nya intryck har nog gjort att jag blivit trött. Imorgon börjar jag på mitt vikariat och då väntar en dagtur på jobbet. Det första arbetspasset av S E X denna veckan. Kill me now. Närå, så illa är det inte. Kanske kan vara gött att ha den värsta veckan avklarad nu i början.

Hoppas ni hittar tillbaka hit snart, för besöksstatistiken pekar fortfarande neråt. :(

1 kommentarer:

Marie sa...

Jag har problem med att besöka de bloggar jag har i min blogglista på min blogg. Kommer bara upp en vit ruta när jag försöker där. Går jag där emot ifråd adressfältet i internet funkar det. Kanske därför det dalat för dig?