onsdag 13 oktober 2010

Jag har fått en present av världens finaste Monstermalla! En supertjusig ljuslykta, mörk choklad samt ett fint brev. Det lustiga var att det råkade vara hennes födelsedag igår, och så är det jag som får paket. Nästan så jag får lite dåligt samvete för att jag inte köpt någon present tillbaka. Ni kan tro att jag blev GLAD när jag fick ett stort paket på posten igår! I brevet står det att det är en "höstuppmuntran" och det kan jag ärligt erkänna att jag behövt!

Det har varit en jobbig höst på många vis. Bland annat har det varit osäkert med jobb och jag har fått hoppa runt på fyra olika ställen på mindre än tre månader, dessutom tär den här jävla barnlösheten på mig som fan. Detta var precis vad jag behövde. Vardagasgåvor är de bästa gåvorna. Jag tycker väldigt mycket om att ge bort presenter och gör det ofta. Men det är faktiskt inte särskilt ofta jag får presenter. Så det värmde verkligen. Tack så hemskt mycket, Malin! ♥

1 kommentarer:

Malla sa...

Varsågod fina du :D