tisdag 19 oktober 2010

Det är SJUKT detta! Jag förstår inte var denna trötthet kommer från. Men jag tror ju genast att det har med någon form av cancer att göra. :(
Jag började läsa i boken men efter typ tio minuter gick ögonen i kors och jag var tvungen att lägga mig i soffan och tvångsvila lite. Here we are now, en timmes vila senare och jag är så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Och just i detta nu kastar jag in handduken. Jag orkar inte vara uppe. Jag måste gå och lägga mig och sova för natten. Ja, klockan är 20.15, men det kan inte hjälpas det. Jag orkar inte vara uppe till Desperate Housewives ens. Har precis samlat kraft för att ställa in boxen på inspelning. Nu ger jag upp. Godnatt.

1 kommentarer:

Marie sa...

Hoppas du piggnar till snart och att tröttheten försvinner.
Kram