onsdag 13 oktober 2010

Jag fick fler presenter igår. Denna gång var det en gåva från mig själv.
Vad roligt det är när det kommer paket på posten sådär! Känner mig väldigt uppvaktad och brevbäraren måste tro att jag är väldigt snäll alternativt firar födelsedagar x fler per år. Han kan ju inte veta att det är jag själv som ligger bakom den mesta paketskörden. (Tradera)

Denna gång var det dock inte ett paket från Tradera. Jag hade nämligen hittat den där ljuslyktan i form av en krona, som jag efterlyste i ett inlägg här i bloggen tidigare, och beställde den pronto. Dock hade jag velat ha den i vitt, men den fanns bara i brunt. Så jag beställde den ändå och tänkte haf skulle spraymåla den. Om jag orkar vill säga. Jag är ganska lat av mig. Dessutom är den ganska fin som den är. Vi får se hur jag gör. Men den blir troligtvis vit.

Jag älskar kronor och vill ha alla möjliga sorters varianter, former och storlekar. Överallt vill jag ha dom.


6 kommentarer:

Malla sa...

skitsnygg! dom har fått in såna där vita nu, fast mindre tror jag - såg det på en butik i stan förra veckan :) supersöta!

Marie sa...

Fin krona :-)

Synd att du inte hittade något mer på Ellos, men det går väl fler tåg förhoppningsvis :-)

Ja man får väl passa på att komma i väg till stan när det väl händer nåt *s*

Rebecca sa...

Fin :)

Zandra sa...

Ja kronor ska det vara =)Kramis

Evelina sa...

De där är så fina! Går säkert att spraymåla om du inte hittar en vit :-).

Ha en bra dag fina du!

KRAM

Evelina sa...

Var köpte du den förresten :-)?