lördag 16 oktober 2010

Oj, vad dåligt med besökare jag haft idag! Har ni övergett mig?
Well. Här har vi precis avnjutit en fantastisk måltid. Det blev inget restaurangbesök och det är jag glad för. Istället letade vi rätt på en indisk restaurang som hade take away och som mer än väl motsvarade våra förväntningar! Karishma heter den och maten var fabulös, personalen supertrevlig och servicen toppklass. (Om man jämför med igår. Mer om det vid ett senare tillfälle.)

Det var riktigt god mat! Och vi lyxade till det med ett gott ekologiskt rödvin till.
Nu tänkte vi botanisera i VHS-hyllan här i J:s lya och se om vi hittar någon schysst rulle att titta på ikväll.

Imorgon åker jag hem igen. Helgen har gått alldeles för fort! Mer uppdatering och bilder kommer förmodligen när jag är hemma igen.


1 kommentarer:

rebecca sa...

Hänger inte med :S är du hos din pojkvän eller en kompis? tyckte din va din pojkvän på bild =)

Mysiga bilder