onsdag 13 oktober 2010

Phew. Nu är jag hemkommen från jobbet. Första kvällen då jag gått helt ensam. Jag tror det har gått ganska bra. Första halvan av kvällen var skitlugn. Sen kom en period då det var rätt mycket att göra, klockan nio låg alla utom två stycken. Sista arbetsuppgiften innan jag gick hem för dagen involverade en spya som inte var min egen.

Nu är jag lite trött, men ändå inte sådär jättetrött som jag brukar vara faktiskt. Tänkte kolla på Bonde söker fru på datorn innan det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon väntar ett dagpass nämligen, så det är tidig uppstigning som gäller.

Har haft trevligt besök av mor och syster idag. ♥
Och så har jag skrubbat badrummet och skurat hela lägenheten, så jag är ganska nöjd över mig själv.

1 kommentarer:

Jenny sa...

Lugn, lugn, du hinner :)! Nätshopping är grejen:P.