onsdag 27 oktober 2010




Ojoj. Hemskt mycket hej blev det här. Jag har haft ovanligt många besökare idag, med tanke på att klockan endast är lite efter 11.00. Jag vågar mig på en djärv gissning att det har något att göra med att jag har blivit Veckans Blogg inne hos Malla. :)

Därför vill jag nu passa på att hälsa nya besökare varmt välkomna till mitt lilla krypin! Hoppas ni hänger kvar ett tag och kikar in fler gånger. Gillar ni bloggen skitmycket så kan ni även välja att följa mig, så missar ni inte ett endaste litet inlägg. Och var inte rädda för att fråga något om det är något mer ni vill veta om mig. (Om det mot förmodan skulle vara något jag inte fått med i presentationen.) Eller lämna en liten kommentar så blir jag glad!


1 kommentarer:

Jenny sa...

Hittade hit via Malla så jag tänkte bara säga hej!:-)