måndag 11 oktober 2010

Idag har vi belönats med ännu en ljuvlig höstdag då solen strålar från en klarblå himmel. Jag har varit ute på en liten kort promenix och välkomnat hösten med öppna armar.
Jag gillar verkligen när det är sånhär klar och krispig luft ute och att gå runt och titta på de sprakande färgerna på trädens höstlöv. Det är den här typen av höst som jag gillar. Inte den varianten när det bara blåser och regnar och är mörkt och kallt. Det kan liksom kvitta.

Gick förbi affären och köpte lite frukt och annat ätbart så jag har något att knapra på under veckan. Jag har även diskat undan lite och varit ute och kastat glasflaskor i igloon här utanför. Känner mig ganska nöjd över dessa göromål. Jag har svårt att ta mig för något innan jag ska iväg och jobba annars. Det blir mest att jag sitter och glor och väntar på att få gå iväg.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker bild!