tisdag 26 oktober 2010

Har varit hos mormor och fikat och snackat lite. Morfar hann jag bara möta i dörren eftersom han var på väg ut när vi kom. Var in på ICA och hämtade ut ett paket och sen åkte jag hem och grejade lite. Tvättade en maskin, drog ett halvdant varv med dammsugaren och slängde lite skräp i återvinningen.

Nu sitter jag framför datorn och slösurfar. Sitter ihopkurad under filten och fryser! Känner mig trött också. Sådär kul att bara vara ledig en dag. Imorgon gör jag en kvällstur på jobbet.
Väntar på ett intressant besked som dessvärre verkar dröja. Så är det alltid när man väntar tycker jag.

I helgen terrade jag och J ett nytt recept som jag tänkte tipsa om - Kycklinggratäng med dijonsenap och basilika. Snuskigt gott var det!

3 kommentarer:

Malla sa...

Oj, nu blev jag lite hungrig. Bäst jag lägger mig :P

Zandra sa...

Oh va gott de ser ut som vanligt =) Vore kul med receptet? Här är vi fortfarande sjuka =( Blä!! Kram på dej!!!

Gizze sa...

Mums :)