tisdag 19 oktober 2010

Undrar hur jag ska orka jobba fyra dagar till denna vecka? TRÖTT. Är endast ledig på fredag och sen är det lördag, söndag och måndag som gäller med jobb igen.
Vädret påverkar mig också. Jag blir så trött, så trött. Det blåser och regnar som fan. Vill inte. Jag fryser mest hela tiden och är oroad för hur jag ska överleva vintern om jag redan nu börjat frysa så in i vassen. Imorgon har jag iallafall sovmorgon, yey.

Sitter under filten i soffan och ska nog läsa lite i min bok - Människohamn. Blir en tidig kväll tror jag. Fast det brukar jag säga. Inte blir det sängen för det.

Jag är medveten om att bloggen blir lidande när jag är så jävla trött/jobbar så mycket. Jag har ingen inspiration, och heller ingen tid eller ork att skriva. Sorry about that. :/

1 kommentarer:

Sophia sa...

Kan berätta att jag ändå längtar tills du lägger upp ett inlägg, varje dag. Så roligt att läsa om ditt liv :)

Hoppas det blir bättre med din trötthet, har känt så länge också, och tillsut blev jag förkyld faktiskt..
Sköt om dig!
Kram kram