måndag 11 oktober 2010

Jag har pluggat lite teori. Fan vad det är TRÅKIGT. Det känns som att det är så himla mycket som man inte behöver kunna för att få körkort. Jag måste inte veta allt om bilen och dess funktioner känner jag. Men för att kunna gå vidare i teoripluggandet måste jag tydligen det.

Men nu är jag inne i ett flow och en period då jag känner att ett körkort skulle vara hemskt, hemskt välkommet! Får se hur länge den känslan stannar. Det brukar dessvärre vara snabbt övergående och det är nog mycket därför som det aldrig blir av att jag tar det där förbannade körkortet. Men denna gång hoppas jag att jag orkar ligga i och kämpa!

På fredag styr jag kosan mot Örebro. Jag ska hem och hälsa på Jonas och se hur han har det där i sitt lilla bo. Han har ju jobbat där i snart tre månader, men det har aldrig riktigt funnits tillfälle att åka dit och hälsa på förrän nu och sista Oktober slutar han. Så det var tur att vi hann styra upp ett besök innan dess.

Tips på saker att göra eller se i Öret tages tacksamt emot, då vi ännu inte har några planer för helgen.

Nu ska jag bege mig mot jobbet där ett kvällspass väntar på mig.

Bussbiljett till Örebro. Check.

1 kommentarer:

Sabina sa...

Usch, jag har inte betat av mitt körkort än :/ känns trist eftersom jag redan lagt ut massa pengar på det men inte har råd att fortsätta just nu.