onsdag 2 september 2009

Jaha. Idag ringde min APU-samordnare och erbjöd mig praktikplats på hospitalet från och med 7 September. Jag sa att jag helst ville vänta och läsa klart två kurser som jag tror jag kan ha nytta av att ha läst innan jag går ut i arbetslivet, så att säga. Det förstod hon. Men nu vettefan om jag inte har ändrat mig och vill vara på någon annan avdelning än de jag sökt. Måste kolla sjukhusets avdelningar lite till och maila henne om saken.

Jag gav upp och mailade min lärare igår för att få lite tips och råd om hur jag kommer vidare i mitt arbete som verkar ha stagnerat helt. Har dock inte fått något svar än.
Idag ska jag eventuellt försöka traggla lite med det igen.
Annars tänkte jag försöka springa lite kanske. Väldigt kanske. För jag har fanimej ont i hela kroppen idag. Både efter boxningen i måndags och springandet igår. Det känns ungefär som om jag blivit överkörd av en lastbil.
Jonas är ju hemma idag så vi tänkte försöka få lite gjort i sovrummet idag också. Igår hanns det inte med.

Dagens frulle.

2 kommentarer:

Tessan sa...

Det är du och svärmor som tror det då. Hoppas ni har rätt! =)

Anonym sa...

Vet du vad, nu kanske kommer med på träningen snart :)
Kram Katrin