torsdag 10 september 2009

Fint väder idag. Sweet.
Jag ska dock jobba, så jag kan inte njuta så mycket av det. Men ändå. Alltid skönt när solen kikar fram.
Jag har liksom inget att skriva. Jag har ingen skrivarlust idag. Därför kommer det några bilder på sovrummet istället. Väggarna är färdigmålade, taket är målat och klart, och golvet påbörjat. Nu är det alltså resterande delen av golvet kvar att lägga och tapetsering av fondvägg kvar. Och såklart lister och grejer som ska upp. Samt att jag eventuellt ska måla dörrarna. Om jag orkar. Vi får se.


Det där bordet ska inte stå där egentligen. Det råkade bara hamna där efter att vi röjt i vardagsrummet igår för att få plats med soffan.

3 kommentarer:

Therese sa...

Jag tror att det kommer att bli riiiiktigt bra när det blir klart! Skönt att börja se en ände på det?

Malin sa...

Oj, vilka jobbiga dagar du haft... Förstår att man blir rädd, att det är något allvarligt, men det finns många många fler ofarliga anledningar till hur du mår... och lova mig att du släpper ut känslorna och inte håller dem tillbaka, du måste lätta lite på trycket ibland.. hoppas det känns bättre snart... kramiz M

Marie sa...

Ja just det ja, läste ju för ett tag sedan att din syster gått en massageutbildning :-)

Det ser ut att gå framåt med renoveringen :-)