tisdag 1 september 2009

Jag kan knappt fatta att det är 1:a September idag. Var tog sommaren vägen? September är en höstmånad. Jag är inget stort fan av hösten. Men det är något bättre än vintern. Vill inte ens tänka på vintern! Nu i efterhand kan jag konstatera att det fan inte var värt att jobba så mycket i sommar som jag gjorde. Visst, det är skönt att ha tjänat lite dineros nu, eftersom det förmodligen blir tunt i höst, men jag har ju faktiskt inte gjort något annat än att jobba. Inte varit på semester, inte badat, inte varit ute och festat och knappt träffat kompisarna. Ovärt.

Well. Nu har jag försökt plugga lite idag. Det har inte gått riktigt som jag har velat för det är så jävla svårt! Tror jag kommer få IG i denna kursen om det inte börjar lossna snart. Jag känner mig dum i huvudet. Pantad liksom. Men jag får väl försöka lite till och sedan lämna in skiten som den är. Förhoppningsvis kommer min lärare med lite synpunkter och tips på hur jag kan ändra det så det blir godkänt iallafall.

Min kära Jennie har varit här idag. Det var mycket trevligt. Vi har suttit och pratat både ytligheter och djupheter. Jag har verkligen saknat Jennie. Har knappt hunnit ses något i sommar. Och snart kommer jag att sakna henne ännu mer. För om mindre än två veckor åker hon till Indien och är borta i 4 månader! :( Till helgen har vi ett going away-party för henne. Det känns bitterljuvt.

Nu ska jag kasta ett getöga i mina böcker igen innan det är dags att stänga butiken för ikväll.

0 kommentarer: