söndag 6 september 2009

Det var trevligt igår. Det var det. Men det var ledsamt också. Större delen av kvällen var det bara roligt och trevligt men mot slutet började jag bli lite känslosam och gråtmild när jag tänkte på att Jennie ska vara borta i 4 hela månader! :( Innan jag skulle åka hemöver igen stod jag och bara kramades och pussades och grät tillsammans med lilla Jennie. Ojoj, vad jag kommer sakna henne! Men som Jennie försökte intala oss: 4 månader går fort. Let´s hope so.
Lina, du ska vara glad över att du inte var hemma och behövde vara med om detta tårdrypande farväl! Jobbigt var det!

Det vankades kräftskiva och för oss oinvigda kräftätare var det massa olika pajer som stod till förfogande (vegetarisk paj med morot och broccoli, kantarellpaj, köttfärspaj, ost & skinkpaj osv.) samt baguetter, sallad och aioli. Gott var det.
Vad jag inte visste, (på grund av att jag inte har någon jäkla facebook och därför inte fick all information) var att vi skulle vara UTE hela kvällen. Långbord hade dukats, och partytält satts upp. Hade jag vetat det hade jag kanske tagit på mig något annat än en supertunn blus, kjol och tunna strumpbyxor. Som tur var fick jag låna både kofta och extra strumpor av kusin Madde. Tack! :)

Det var kallt i början, men sedan eldades det i en tunna för att det skulle bli lite varmare och musiken pulserade och alla dansade runt tunnan och hade supermysigt!
Syrran dök upp. Direkt från flygplatsen, med resväskan i handen. Mycket trevligt och uppskattat! Fick fina presenter också.
Kom hem nästan 03.30 inatt.


Jennie och jag myser.

Kattis är glad.

Mia leker tittut bakom Katrins låååånga, tjocka hår.

Brasan som det dansades runt.

Sister Mary, glad i hågen.

PartyMia.

Jennie dansar och Lollo kopplar av med en cider.

Moi, tar igen mig efter allt dansande.

Kräftskivan är igång!

0 kommentarer: