tisdag 22 september 2009

Det är en härlig känsla att shoppa sig lycklig. Särskilt härligt blir det när man lyckas hitta fynd. Det har jag en förmåga att göra allt som oftast. Jag köpte tre par nya skor på Skopunkten bland annat. Där är det ju Köp 3 - Betala för 2 som gäller. Ett fiffigt påhitt!

Mamma och jag åkte även ut till Våxnäs en sväng. Där köpte jag en hallmatta för 3,70. Jo, det är sant, den var på kampanj på Jysk. På Rusta köpte jag två par trekvartbrallor för tillsammans 49 kr. De ena tänkte jag ha på jobbet och de andra hemma att slappa/träna i.

Vi styrde kosan vidare mot Gengåvan. Där hittade jag mig beiga tygservetter i fint skick. 6 stycken för 35 kr. Sedan köpte jag en jättefin väska för 40 spänn och en såndär grej som man hänger i taket med en kedja och två korgar som sitter ihop. Vet inte vad de heter. Men man kan till exempel ha frukt i dem.
Så jag kan verkligen vara nöjd med mina fynd idag! Och så mådde jag lite bättre i själen en stund. Tillfällig lycka kan vara bra den också. Om jag orkar kanske jag lägger in lite bilder senare.

Nu är jag hemma igen. Skulle egentligen behöva plugga, men känner inte för det just nu. Är så trött. Ska nog gå och lägga mig och läsa en stund tror jag.
Återkommer.

0 kommentarer: