tisdag 8 september 2009

Dagen har, som befarat, varit katastrofal. Jag har längtat hem hela dagen så jag kan få gå och lägga mig i sängen och grina. Men nu när jag väl är hemma och kan släppa på trycket så går det inte. Det är tomt. Alldeles tomt. På känslor. Jag är avtrubbad. Och mina ögon förblir snustorra, även fast jag mer än allt annat vill gråta just nu. Jag vill gråta tills ögonen är röda och svullna och jag inte får någon luft. För jag behöver det. Men just nu kan jag inte.
Mitt enda ljus i mörkret idag har varit att jag fått min Skilla-skiva på posten. Kärlek.

Jag orkar faktiskt inte skriva mer än så just nu. Kanske senare.

3 kommentarer:

Therese sa...

Du kan mer än gärna få mina tårar!

Therese sa...

Jag vill ju egentligen inte att du heller ska va ledsen, men eftersom du kände att du ville gråta för att lätta på trycket lite sådär så tänkte jag att du kan få mina tårar så kanske jag inte behöver gråta mer idag. Mina ögon är svullna och jag ser helt suddigt, så för min del räcker det gott väl nu.

Therese sa...

Ja, imorgon ska jag vakna och vara glad för det har jag bestämt mig för. Yeey!